recordando

Acordome un dia de moita calor,chegou un home a de miña abuela cunha pistola,coitelos e demais maquinas de matar.Eu dixenlle a miña abuela: adonde vai ese matado,miña abuela dixome meu neno ese home vai matar a cocha pa nos comer.E penso que ese dia marcou o resto da miña vida.


O meu seguinte relato conta o dia que a miña egua PANTOJA foi po matadeiro.Todo foi que o animal de meu tio doulle unha salvajada de comer a egua.Enton a pobre enfermou,pa que non sufrira mandose po matadeiro,eses dias sufrin moito e tamen marcaron o rumbo da miña vida.


Esto xa pasou sendo eu un chaval pequeno.Cando eu me dispuña a comer un bocadillo de chorizo da matanza notei unha leve dor na encia.Era o meu dente de leite que caera.Non me conmocionou moito pero o peor foi que miña irman me vacilaba,e asi termina a miña historia.

0 comentarios: