recordos

1-recordo:recordo o día que tiven un accidente de coche con miña irmá e miña nai.Viñamos de Arteixo, xa se estaba facendo noite, cando un coche se nos veu encima.Fomonos contra a cuneta, e eu quedei inconsciente, polo tanto non recordo as visións do accidente.Estaba moi asustada e so queria ver a miña nai, a quen lle sangraban as mans.Un home que miña nai conocía deixoume unha chaqueta para que non tivera frío.Un anaco despois veu a ambulancia, que nos levou ó hospital, onde quedei ingresada, porque era a que mais grave estaba.Despois de un tempo recupereime.
2- recordo:este recordo é de cando me queimei nunha perna.Estiven no hospital 3 meses na unidade de queimados porque me queimei con unha palangana de auga fervendo.Tivenme que operar e quedoume unha cicatriz.Aora xa case non se nota porque co paso do tempo foi desaparecendo, e espero que siga así.
3-recordo
:a primeira vez que fun a un parque de atraccións.A warner bross park.Tiña 9 anos e gustoume m8 aínda que nas cousas grandes non podía ir.Aora que xa son mais grande podo ir en todas e fun a pasada semana santa o parque de atraccións de Madrid.Pasieno moi ben e acabei mollada e moi contenta.

0 comentarios: