VERÁN 2007

Este ano, no verán fixen moitas cousas. En xeral, foi bo, xa que o pasei moi ben os días q fun á plaia, cando estaba cos amigos, indo a festas...
Días de plaia, non houbo tantos como eu quixera, pero bueno, igual fun moitos dias e todos os q fun o pasei moi ben. Ó principio, ibamos a Barrañán, pero a finais de xullo acabamos indo a Caión todos os dias.
Outra cousa boa que ten o verán é que non se hai que levantar tan cedo! ainda que non me levantei moi tarde tampouco...
E o que facía era estudiar pola mañan pa amc e polas tardes ir á plaia, e se non facía tempo, pois iamos ó parque de alí de peisaco, onde tabamos todos ata a noite.
Cando iba pa cama, todos os días falaba por teléfono con varias personas, facendo multiconferencia, porque había chamadas gratis. E estabamos ata as tantas falando.

E unha das mellores cousas do verán son as festas, empezando polas de Peisaco, seguindo polas das Cereixas, as de Arteixo, as da Laracha e acabando polos Milagros de Caión. Esas son pa min as mellores festas. E este ano en todas o pasei moi ben, e ainda fun a outras pero non tan importantes.

Tamén, ó principio, en xuño, cando non facía bo tempo, iba todos os días andar na bici con Isma, Laura, Rocío e Miriam. Fixemos uns recorridos polos que me cansei...moito!
Ó final deixamos de ir por que a Rocío e a Laura non as deixaron ir máis a a partir de que a Rocío a atropellou un coche, pola súa culpa, que non miraba pa diante. Neste momento resultame gracioso, pero aquel día non me fixo ningunha gracia, xa que eu iba precisamente detrás dela e fun eu que lle berrei pa que se apartara, pero non lle dou tempo.

E eso foi o que fixen durante todo o verán.

Empezou regular e acabou moi ben.

1 comentarios:

fonso dijo...

noelia,sinto moito pero aburresme